Este din ce in ce mai greu sa atragi atentia publicului asupra unui nou produs, oricat de inovator si special ar fi, pentru ca zilnic suntem bombardati cu reclame si informatii, pe care creierul ne impune sa le filtram din ce in ce mai drastic. O data la foarte mult timp, cate un producator vine insa cu o idee nu foarte complicata, dar prin care reuseste sa iti transmita mesajul noului sau produs sau serviciu. Este cazul clipului viral pentru a atrage atentia asupra noilor game de deodorante Nivea Stress Protect.
Actiunea este simpla: unor oameni (barbati si femei pentru ca exista cate o linie de deodorante Stress Protect pentru fiecare) li se fac poze intr-un aeroport si in scurt timp li se insceneaza o farsa generatoare de stres puternic. Pe ecranele din aeroport si in ziare masluite sunt prezentati ca infractori periculosi, atragand toata atentia asupra lor.
Ce zici, ai fi stresat rau in locul lor nu? Cum reactionezi la stres? Pana la lansarea produselor Nivea Deo Stress Protect (care va avea loc in martie) atat de simpatic anticipate va invit sa urmariti viralul foarte bine realizat: