Madonna, impreuna cu fiica sa de 16 ani Lourdes, au ales noua imagine a brand-ului ce le apartine, Material Girl si nici nu puteau sa gaseasca o varianta mai potrivita decat simpatica Rita Ora. Mie-mi place foarte mult micuta cantareata britanica de origine din Kossovo, a carei poveste tocmai am citit-o in weekend intr-unul din numerele trecute ale revistei Elle.
Campania de toamna intitulata „Material Girl Hits London” o surprinde pe Rita Ora in imagini superbe pe strazile Londrei, in outfit-uri de inspiratie anii ’80. Fotografiile sunt ancorate in realitatile citadine ale capitalei britanice prin principalele repere turistice: Palatul Buckingham, Big Ben, London Eye si Piccadilly Circus sunt distribuite alaturi de Rita Ora in reclamele campaniei Material Girl.
Atat Madonna cat si Lourdes au fost de acord asupra alegerii Ritei Ora ca imagine a brandului Material Girl datorita talentului, frumusetii, increderii in sine pe care o degaja, simtului sau estetic si magnetismului unic atat pe scena, dar si in afara sa, atribute ce o caracterizau si pe „regina muzicii pop” in tinerete, in momentul in care facea cunostinta cu succesul rasunator.
Rita Ora se alatura galeriei de imagini celebre, tinere si de succes ale brand-ului Material Girl, urmandu-le pe Taylor Momsen, Kelly Osbourne si Georgia May Jagger. Sincer, Rita Ora este favorita mea dintre cele 4 (poate si pentru ca Londra este cadrul ales pentru pozele campaniei), iar rochia gri inchis cu imprimeu Holy Chic din imaginea cu cabina telefonica este deja pe lista mea de cumparaturi (o veste buna fiind si cea ca macys.com livreaza acum si in Romania).
Care este favorita ta?