Ador filmele Breakfast at Tiffany’s (Micul dejun la Tiffany) sau How to Steal a Million (Cum sa furi un milion) cu Audrey Hepburn. De fapt, nu cred ca este vreun film cu Audrey Hepburn care sa nu-mi fi placut. Considerata si acum un model de frumusete si eleganta, Audrey Hepburn este inca imaginea a numeroase campanii de publicitare, ultima dintre ele fiind difuzata in Marea Britanie din aceasta luna.
Audrey Hepburn s-a remarcat intotdeauna prin stilul ei (rochia neagra Givenchy din Breakfast at Tiffany’s (Micul dejun la Tiffany) s-a vandut cu peste 460.000 lire sterline fiind cea mai scumpa rochie dintr-un film). O ador pe Audrey Hepburn si, da, ador ciocolata ;-) (dar cine nu o adora?).
Actiunea spotului publicitar, lung de un minut, in care apare Audrey Hepburn se petrece undeva in anii ’50. Audrey este intr-un autobuz, prinsa in trafic. Tentatia din geanta este o ciocolata Galaxy, iar spotul se termina cu flirtul dintre Audrey si un tanar aflat intr-un superb Mercedes decapotabil. Desigur, cei doi pleaca apoi intr-o plimbare pe coasta, iar Audrey savureaza relaxata o bucatica din ciocolata Galaxy.
Si sloganul campaniei mi se pare foarte dragut: „Why have cotton when you can have Silk?” Tie cum ti se pare spotul?