Nu-mi imaginez lumea moderna fara Coca-Cola: alaturi de floricele la cinema, intr-un pahar plin cu cuburi de gheata in zilele toride de vara, in club, cand esti cu masina… si lista poate continua pentru ca nu rezist niciodata unei Coca-Cola rece, iar combinatiile sunt infinite.
Imi place gustul acestei bauturi, cand este rece si abia desfacuta, dar cred ca si reclamele si imaginea produsului afisata peste tot contribuie la „dependenta” mea. Din punct de vedere al marketingului, Coca-Cola este una dintre cele mai tari companii, ador campaniilor lor, celebritatile din toate domeniile si modul in care aleg sa se asocieze cu acestea, proiectele si actiunile in care se implica si pe care le promoveaza.
Un exemplu este si cea mai recenta colaborare cu designerul Marc Jacobs, ales de Coca-Cola Creative Director pentru campania aniversara de 30 de ani Diet Coke.
Nu este insa prima colaborare cu un designer pentru personalizarea ambalajului Coca-Cola Light, de-a lungul timpului si-au pus amprenta asupra cutiilor sau sticlelor de Coca-Cola personalitati iconice din lumea modei ca Jean-Paul Gaultier, Karl Lagerfeld, Zac Posen, Gianfranco Ferre, Giorgio Armani, Salvatore Ferragamo, Roberto Cavalli sau Alberta Ferretti.
Aceasta apropiere a Coca-Cola de fashion poate deci doar sa ma atraga si mai tare catre aceasta bautura, daca as mai fi avut nevoie de un motiv plus… eu zic ca nu si imi afirm inca o data atasamentul si dependenta de Coca-Cola, in orice ambalaj.
Voi ce parere aveti?