Modă, tehnologie și Mercedes-Benz GLC. Toate la Metzingen, acasă la Hugo Boss, unde Mercedes-Benz a prezentat, în premieră mondială, noul SUV GLC, înlocuitorul modelului GLK.
Descoperită de Next Model Management în 1995, Petra Nemcova a câștigat competiția Elite Model Look în Cehia, țara natală, după care s-a mutat la Milano.
De-a lungul timpului a fost imaginea unor campanii pentru Benetton, Bulgari, Cartier, Clarins, Cortefiel, Dirk Bikkembergs, Fortunoff, Graff, Hewlett Packard/Intel, HS, Intimissimi, John Lewis, Lancaster, La Perla, La Senza, Maidenform, Max Factor, Pantene Pro-V, Passport, Playtex, Rampage, Schwarzkopf și Victoria’s Secret.
Fondatoarea fundației Happy Hearts este acum și imaginea noului Mercedes-Benz GLC, prezentat miercuri premieră mondială. Mercedes-Benz a decis să lanseze noul model acasă la Hugo Boss în urma parteneriatului încheiat la sfârșitul anului trecut.
Lansarea noului model GLC este prima pe care Mercedes-Benz a făcut-o la unul dintre partenerii săi oficiali, legătura cu lumea modei fiind mai mult decât evidentă.
Hugo Boss a prezentat o mini colecție în cadrul evenimentului de lansare și se anunță o serie de proiecte comune alături de Mercedes-Benz, altele decât cele dezvoltate în colaborare cu echipa de Formula 1 și cei doi piloți Nico Rosberg și Lewis Hamilton, ceea ce nu sună rău deloc.
Noul model nu arată rău deloc și poți să-ți faci și tu o părere după ce vezi primele poze oficiale de la premieră mondială a modelului Mercedes-Benz GLC.
Invalid Displayed Gallery