Pe 27 martie a avut loc prima editie (sper cat mai numeroase si frecvente in viitor) a evenimentului Fashion for Business, organizat de revista BIZ.
A fost o conferinta interesanta cu speakeri pertinenti pe subiectele dezbatute si mai ales cu povestiri fascinante despre experientele personale legate de fashion.
In prima sesiune, le-am ascultat cu placere pe Teodora Migdalovici (fondator Mealchemy.com) vorbind despre brand-ul personal, despre incredere in sine si atitudine; pe Raluca Kisescu (Avon Romania) despre proiecte altfel ale brandului Avon, legate de domeniul modei; pe Andreia Urzica (H&M Romania) despe moda sustenabila si ce spune ea despre noi, noile colectii H&M Conscious si Conscious Exclusive si pe Mirela Bucovicean despre atitudine si aparente in mediul de business.
In cea de-a doua sesiune, am avut parte de rezultatele unui studiu interesant realizat de Ipsos Research pe tema stilului corporatist (cum, ce si de ce poarta ceea ce poarta angajatii marilor corporatii), de un ghid de stil feminin realizat de designer-ul Lena Criveanu, dar si de unul de stil masculin foarte amanuntit si didactic, predat de Mihai Irimia si Razvan Calagiu de la MenStyleGuide.com, pentru ca in final sa ne bucuram privirile pentru cateva minute cu piesele esentiale din colectiile H&M Conscious, recomandate de Ana Morodan pentru acest sezon.
Dintre cele doua workshop-uri propuse – Dress to success si Make-up 4 business – l-am ales pe cel de stil si imagine personala, sustinut de Daniela Caia (Fashion consultant), foarte interesant si bine argumentat. Am aflat lucruri noi despre tipologii (clasificarea persoanelor in functie de culorile tenului, parului si ochilor) si culorile care avantajeaza fiecare dintre aceste tipologii, despre siluete si croieli care le pun evidenta, despre accesorizari corecte.
Nu regret niciun moment participarea la Fashion for Business si va recomand evenimentul. Pe langa discursurile si prezentarile interesante, este o ocazie perfecta pentru socializare. Felicitari, BIZ!