Chic on the bridge – noua campanie Louis Vuitton

Emblematica geanta Alma de la Louis Vuitton a primit in sfarsit, dupa 80 de ani de existenta, propria campanie de promovare, prima din istoria sa. Filmarile pentru noua campanie Louis Vuitton, intitulata „Chic on the bridge”, au avut loc la Paris, New York si Shanghai. Patru dintre cele mai apreciate top modele internationale: Karlie Kloss, Daria Strokous, Jac Jagaciak si Iris Strubegger au fost suprinse de fotograful Steven Klein cu modelele colectiei pre-fall Alma by Louis Vuitton, in diferite culori.

Culorile sunt simbolice pentru orasele in care au fost imortalizate imaginile pentru noua campanie Louis Vuitton: gentile Louis Vuitton albastre cuceresc Pont de l’Alma din Paris, Alma galbene se asorteaza taxiurilor new yorkeze pe Brooklyn Bridge, iar Alma rosii inflacareaza cerul intunecat al orasului Shanghai.
Geanta Alma a fost creata de Gaston-Louis Vuitton in 1934, fiind intitulata succesiv Squire si Champs-Elysees, numele modern dobandindu-l abia in 1992. Principalul sau avantaj il reprezinta deschiderea larga datorita fermoarului dintr-o parte in alta. Alma by Louis Vuitton este disponibila in versiuni din diferite materiale si finisaje. Geanta emblematica Louis Vuitton exista in 2 dimensiuni – Alma BB (mini bag) si Alma MM (in care incap chiar si documente A4), constituind un accesoriu chic si stylish ce poate completa atat o tinuta office, cat si una eleganta.
Eu sunt indragostita de geanta Alma si de noua campanie Louis Vuitton. Tie iti place?

Imagini via millionlooks.com

I'm Laura, thirtysomething, creative mind, passionate about marketing & pr, fashion and beauty enthusiast, taking inspiration from my travels and encounters. Let’s be chic!

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Anterior

Filmul Marele Gatsby: trailer exclusiv

Următor

Ce facem duminica?